+380979190669 syschuk@gmail.com
Обрати сторінку
  • Початкові фільтри
  • Аналіз площадок
    • Огляд очима
    • Аналіз статей, що вже є на цій площадці
    • Аналіз через SimilarWeb
    • Відгуки
  • Індексація

Створюємо фільтр для пошукових майданчиків. Один сайт, що просувається – один фільтр
Обов’язкові пункти

  • Гео – Україна, відвідуваність не менше – 10000 на місяць, (за фактом буде менше).
  • Статті с лінками на сайта на цій площадці ще не розміщувалися. Немає сенсу розміщувати більше 1 статті з посиланнями з одного майданчика.
  • Тематика – ЗМІ та портали + щось тематичне.
  • Ціна – не більше 800 гривен

Виходити добірка 400-500 майданчиків, після цього його можна збільшувати чи звужувати. Додатковий пункти фільтрації:

Як аналізувати площадки для розміщення посилань?

Сайт повинен бути зроблений для людей

Відкриваємо майданчик та перевіряємо його очима. Основний критерій – сайт живий і створений не тільки для продажу посилань. На що звернути увагу:

  • Не заспамлений. Дивимося стрічку новин на головній – якщо вона складається з рекламних статей з посиланнями найрізноманітніших тематик, то значить, що сайт розміщує все підряд, скоро засмітиться і дуже скоро ваші посилання втратять вагу або взагалі стануть токсичними. На одну рекламну статтю має бути не менше 3-4 статей з новинами.
  • Рекламні статті не розміщуються в окремому розділі, в який реальні відвідувачі не заглядають. Краще, якщо з цих статей йдуть разом з основними новинами. Для кращої індексації та передачі більшої ваги анонс статті має відбуватися через головну сторінку. Буває що стаття з посиланням відразу мають архів, зрозуміло що користі від такої статті небагато.
  • Акуратна верстка, немає порожніх місць (на відвідуваних сайтах там можна розмістити рекламу). Правильно вписана контекстна реклама, банер, віджети обміну новинами з іншими майданчиками.
  • На сайті є перегляди, коментарі та інша активність.

Під локальні сайти намагаємось підібрати сайти з цього регіону – це дасть зацікавлені переходи. Дуже добре, якщо це місцевий портал якогось- міста чи регіону – з новинами, дошкою оголошень, курс валют то що. Такі  портали часто створений на основі газети. Така площадка ведеться досвідченими журналістами, і буде ще довго жити.

Аналіз вже розміщених рекламних статей 

  • Кількість переглядів статті. Також на колаборатор є приклади розміщених рекламних статей на цьому майданчику. Дивимося, коли була розміщена стаття та оцінюємо кількість переглядів за нею. Орієнтуємось на 2-3 гривні ціни розміщення статті за перегляд.
  • Чи проіндексовано статтю. Якщо стаття розміщена більше ніж 3-4 доби тому і вона не проіндексована, то велика вірогідність того, що і ваша стаття не буде.

Як аналізувати донорів через SimilarWeb?

Лічильники на біржах дуже часто показують неправильну інформацію, тому завжди перевіряємо руками.

Відвідуваність

Загалом є визначається трафік – великий плюс. Після 2017 року сервіс показує відвідуваність тільки для сайтів більше 1500-1700 на день (від 50 тис. на місяць). Якщо Сімілар Веб не показує трафік – це великий мінус. Розміщуватися на такому сайті варто, якщо це хороший СДЛ.
Оцінюємо динаміку трафіку, вона має бути більш-менш, постійно без різких злетів та падінь. Хоча тут можливі сезонні стрибки відвідуваності,

Далі оцінюємо джерела трафіку:

Як підбирати майданчики для розміщення посилань?

Приклад хорошої структури трафіку

  • Пошук. Чим більша частка трафіку з пошуку – тим краще, такий трафік важче добути і його складніше накрутити. Оптимально – не менше 60% пошуку.
  • Direct – подвійний вид трафіку, невелика його кількість (до 25%) може означати, що сайт має постійну аудиторію і люди заходять на нього час від часу. Якщо його занадто багато (більше 30-40%), можливі накрутки
  • Refferals – тут дуже часті накрутки. Велика кількість трафіку (більше 20-30%) може означати накручений трафік без реальних користувачів.
  • Social – трафік із соціальних мереж. Якщо занадто багато трафіку звідти, то сайт вторинний по відношенню до джерел в соціальних мережах. Швидше за все є прокачана група і з неї йдуть відвідувачі.
  • Mail, Display – це переважно банерна реклама. Такий трафік підходить для комерційних сайтів, для донорів таке джерело рідкісне.
    Інші параметри
  • далі кількість ключових слів. Чим їх більше – тим краще
  • Джерела вхідного трафіку – не повинно бути Collaborator. Якщо вони є, значить основні переходи на сайт здійснюють такі самі, як і ми, вебмайстра для перевірки майданчиків. Це значить, що реальні відвідувачі за посиланням не переходять.
  • Найнижча ціна, до 150 грн. Для оптимізатора ціна – це завжди витрата і є спокуса її зменшити. Але серед дешевих майданчиків дуже мало якісних. Серед дуже дешевих площадок, я можу відокремити Іноді – це в минулому реальні сайти фірм, які стали не потрібні їх замовникам, які додаються до системи і швидко спамляються. Через деякий час вони хапають фільтр від пошукової системи і далі їх просто не продовжують. Посилання зникають

Рейтинг та відгуки інших користувачів

На це я звертаю мало уваги. У відгуках зазвичай пишуть, як швидко була розміщена стаття,  це мені не дуже важливо, важливіше, скільки вона пробуде в індексі.

Після розміщення

  • Через 3-5 днів дивимося, чи потрапила стаття до індексу Google. Дуже просто, відкриваємо саму статтю та замість “https://”  пишемо “site:”.
  • Дивимося що можна по ній покращити, наприклад- на msd.com.ua статті не проходять через головну, але є віджет з статтями які найбільше прокоментували, куди досить нескладно потрапити.

 

  • LinkBox
  • Indexgator